Monday 4 July 2011

Pengalaman

Stret to d'poin je la..pengalaman semasa aku, sewaktu memasuki sem baru ni..tetiba dapat tugas la pulak kena pergi ke Pasaraya GM Klang ada hari Pelancaran Logo Kraf Selangor yang baru..ahhh bab logo tu aku tak hamik port pun...yang pentingnya,aku harus ada kat sana untuk berdemonstrasi..hahahk bukan demo2 politik yee...demonstrasi khat ..tu jee..oleh kerana mereka takde wakil nak hantar,jadi,mereka suruh kita berdua pulak la yang menjadi wakil untuk kesana.takpe ,saya suka!! kitorang telah diberi booth yang paling depan sekali,depan pentas,huarrgghh nak getak jantung aku bila cik kak-cik abg tu nyanyi..al maklum..Bazar Kraf la namanya..semua barang2 seni ada kat sana..tapi tadapek la aku tunjukkan gambo sebijik2,produk2 depe,sebab kita hanya ada produk kita je,..huhu.,.ni dia booth kitaorg.

Hah tengok nih,baru duduk2,dah ada orang yang datang ..


kali ni takde la terasa sibuk sangat sebab program ni lebih kepada pengenalan Yayasan Restu la..banyak bercakap saja,tapi tulah..terpaksa jerit la,sampai aku hilang suara esoknya,muzik sentiasa dimainkan. Hmm..tapi dalam bising2 tu,seronok juga sambil2 buat nama org yang diorg tempah tu..ni la kije kami dua org...aku dan sahabatku,Hamidahtul Akmal.




Disebabkan khat yang ditempah tu, dah habis ditulis,kami g ronda2 sekitar GM..macam tak pernah je g situ..hehe,pegi jugak tgk booth org lain,best2 belaka..ada sorang abg ni buat ukiran kayu..best kot..aku nak beli ukiran kayu dia tu.cantik.aku sebanrnya nak buat benda lain,dia ata harga RM25 huish mahal loo.tapi oklah,sebab ukir dgn tangan kan..nama lagi kraf,patutle pun.Hari Ahad kami kena buat demonstrasi khat kat Puan Elizabeth Wong..exco kerajaan negeri Selangor. Dia la yang rasmikan Pelancaran Logo Kraf tu. KAmi pening2 juga nak bagi ape kat dia.takkan al-quran??takkan juz Amma?? kami cadang nak bagi khat nama dia je..huhu tu pun aku buat macam ape dah haa..reka awal2 da ni..tak la hebat mana pun..tetiba ada staf Yayasan datang dengan isteri dia,iaitu Kak An..Salam keje kat Department of calligraphy di yayasan,n Kak An keje kat Department Of Coloring ..Salam datang,malu aku ..dia ambik alih tempat aku untuk membuat khat,Akmal menyambung tugas tetap disitu..aku????.......................................

 ni dia ..aku terpaksa menyambut kedatangan Puan Elizabeth Wong ni..cerita punya cerita,rupanya Elizabeth ni suka seni islam."apsal la aku tak bagi je Juz'Amma kat diaa" kata hati..hik2..


lepas aku bagi penerangan kat dia pasal Yayasan ni,dia pulak semangat cerita..waa seni islam ni bagus...bagus juga dia ni..harap2 dia ikhlas..hmm ^^)
Sehingga sini saja aktiviti saya..nanti kalau adaa program lain saya post..nak ceritakan bestnya belajar kat KOlej Restu,huk3.best la sangat...tataaa









No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda dengan bahasa yang indah. Jangan sesekali memburukkan sesiapa diruangan ini . Terima Kasih.